رئیس کل سابق دادگستری خراسان رضوی ‌گفت: مدیران اجرایی، نظامی، امنیتی، شاهد هستند امروز در استان خراسان رضوی هیچ مسئله سیاسی و امنیتی و اجتماعی وجود ندارد.

 ‌خراسان رضوی هیچ مسئله امنیتی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار داشت:  شاخص عملکرد ۵ سال در استان خراسان رضوی نتیجه زحمت همه این جمع است ولی قلبا اعتقاد من این است که بدون همدلی و همراهی همه مدیران استانی و مجموعه دستگاه قضایی یقینا این موفقیت‌های ممتاز حاصل نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه نسبت به قبل دستگاه قضایی استان ارتقا خیلی خوبی داشته است، افزود: ارتقا جایگاه دستگاه قضایی به نحوی که زبانزد خاص و عام استان است، اتفاق افتاد و مسئولین محترم قضایی هم به این موضوع اذغان دارند که به لحاظ عملکرد دستگاه قضایی ارتقا قابل توجهی یافته است.

رئیس کل سابق دادگستری خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی، نظامی، امنیتی، شاهد هستند امروز در استان خراسان رضوی هیچ مسئله سیاسی و امنیتی و اجتماعی وجود ندارد.

مظفری اضافه کرد: دستگاه قضایی زمانی می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد که بتواند جلب اعتماد عمومی بکند، بطوریکه مردم زمانی که در دستگاه قضا حضور پیدا می‌کنند احساس کنند تلاش‌ها در جهت احقاق حق پیش می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قوانین به طوری است که بعضی از رسیدگی‌ها همراه با مشکلاتی است، گفت: مردم عزیز متوجه این موضوع هستند، اگر اشکالاتی هم وجود دارد ناشی از برخی مشکلات در قانون است، در نهایت تلاش شد اگر اشکال و ایرادی هم هست، به صورت واقعی به مردم منعکس بشود.  

رئیس کل سابق دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه توسعه فضای اداری در حد مطلوب ایجاد شده است، تصریح کرد: در جهت توسعه فضای اداری، بیش از ۱۶ واحد اداری در شهرستان‌ها ساخته شده و  تعداد زیادی از شهرستان‌ها ساختمان اداری آن‌ها توسعه پیدا کرده است.

مظفری در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۴۰۰ قاضی جذب کردیم و حدود ۸۰۰ پست اداری ایجاد شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.