خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل یک هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

توقیف اتوبوس با بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پاکدل با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "اسدلی" در راستای برخورد با پدیده قاچاق سوخت اقدام به ایجاد یک تور ایست و بازرسی در محور "اسدلی- بجنورد" کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک که بلافاصله آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۷۰ گالن حاوی یک هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاکدل با اشاره به این که در این رابطه یک متهم دستگیر و خودرو نیز راهی پارکینگ شد، خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

دستگیری سارق سابقه دار با ۸ فقره سرقت کابل در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار با ۸ فقره سرقت کابل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت کابل از شرکت آستانه قدس این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرارگرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی، پلیسی وافزایش گشت های هدفمند در منطقه مورد سرقت موفق به شناسایی سارقان شدند افزود: سارقان درهمان تحقیقات اولیه به سرقت معترف ومراتب بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی در پایان خاطر نشان کرد:کارکنان نیروی انتظامی با انجام گشت های هدفمند، پوشش دادن نقاط کور وافزایش آگاهی های عمومی اجازه هیچگونه سرقت را به سارقان نخواهد داد.

واژگونی خودروی پژو پارس در "جاجرم"

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از واژگونی یک خودروی پژو پارس با ۲ کشته و یک مجروح در محور "جاجرم- سنخواست" خبر داد.

سرهنگ مهدی اسماعیلیان با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی خودرو در محور "جاجرم- سنخواست" بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه راننده خودرو در دم فوت می کند، افزود: یکی از سرنشینان آن نیز بعد از انتقال به بیمارستان فوت و یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح شد.

همچنین سرهنگ اسماعیلیان اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه پدر و مادر جان خود را از دست دادند و کودک خردسال به علت جراحات وارده در بیمارستان بستری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده اعلام کردند، از رانندگان عزیز خواست تا با رعایت نکات ایمنی حین رانندگی از بروز اینگونه حوادث دلخراش پیشگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.