گیلان- مدیرکل کمیته امداد گیلان از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به تاریخ ۱۰ مهر در سطح کلیه مدارس استان خبر داد و گفت: سبدهای تحصیلی با مشارکت خیران به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت گیلانی اهدا می‌شود.

اهدای سبد تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت گیلانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ، عباس اهرابی ، با بیان اینکه خیران و نیکوکاران گیلانی در صحنه کمک به اقشار بی‌بضاعت و محروم جامعه همواره پیشتاز بوده‌اند اظهار داشت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها نیکوکاران گیلان معادل ۶۵۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم استان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان استفاده از وجوه جمع‌آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها جهت تهیه سبد تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند استان گیلان توزیع می‌شود.

اهرابی در تشریح نحوه برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس استان گیلان نیز ابراز داشت: در این مرحله، دانش‌آموزان و اولیاء آنان کمک‌های خود را به صورت پاکت‌های نیکوکاری اهداء می‌کنند سپس وجوه جمع‌آوری شده توسط مدیران مدرسه و با نظارت کمیته امداد صرف دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدرسه می‌شود.

وی حمایت از دانش‌آموزان محروم برای ادامه تحصیل در کنار تقویت روحیه نیکوکاری بین سایر دانش‌آموزان را از کارکردهای مثبت برپایی جشن عاطفه‌ها اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان با مشارکت در چنین برنامه‌هایی با فرهنگ انفاق بیشتر آشنا شده و همزمان با ورود آن‌ها به اجتماع این روحیه در آنان تقویت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان در پاسخ به این پرسش که هم‌اکنون چه تعداد دانش‌آموز در استان تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۱۶۱ دانش‌آموز و ۲ هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند هم‌اکنون زیرپوشش کمیته امداد گیلان هستند و از حمایت‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.