تارنمای روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در گزارش خود به وجود ۵ سرباز رژیم اشغالگر در خودروی منفجر شده توسط حزب الله لبنان اعتراف کرد.

اعتراف رسانه صهیونیستی به وجود ۵ سرباز در خودروی منفجر شده توسط حزب الله

قدس آنلاین: یک خودروی نظامی صهیونیست یکشنبه گذشته توسط نیروهای مقاومت در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی منهدم شد. صهیونیست ها فورا پس از نابودی خودروی نظامی مدعی شدند که این خودرو بدون سرنشین بوده است.

اما روزنامه صهیونیستی هاآرتص اذعان کرد که این خودروی ارتش اشغالگر  حامل ۵ سرباز در منطقه مرزی بوده است.

این گزارش ها دقیقا برعکس ادعاهای منابع نظامی صهیونیست درباره خالی بودن این خودرو در زمان حمله است. "عاموس هارئل" کارشناس ارشد نظامی روزنامه هاآرتص گفت، خودروی مسلح مدل "زئو (گرگ)" هنگام حمله، در حال حرکت در جاده ای حدود ۵.۵ کیلومتری مرز بوده است. یعنی این خودرو در داخل سرزمین اشغالی و دورتر از خط مرزی قرار داشته، اما همچنان در تیررس موشک هدایت شونده "کورنت" حزب الله بود.  

به ادعای رسانه های صهیونیستی، این جاده نظامی طبق دستورالعمل ها از چندین هفته قبل به علت حملات احتمالی محدودیت رفت و آمد داشته است. خودروی نظامی مدل "زئو" به عنوان پشتیبان به دلایل نامعلوم از این دستور سرپیچی کرده است.

شبکه خبری "المنار" دیروز با انتشار ویدئویی شلیک موشک به سمت خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در "اویویم" و انهدام آن را نشان می دهد. اما صهیونیست ها با پخش ویدئویی دیگر مدعی شدند که این خودرو از زیر حملات موشکی حزب الله سالم عبور کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.