۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 669372

جلسه علنی صبح روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی صلاحیت علی اصغر مونسان برای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین بررسی صلاحیت حاجی‌میرزایی برای وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

«مونسان» و «حاجی میرزایی» وزیر شدند

قدس آنلاین: پس از سخنان رئیس جمهور، وزرای پیشنهادی و نمایندگان مخالف و موافق رأی گیری برای دو وزیر پیشنهادی به عمل آمد که در نتیجه علی اصغر مونسان به عنوان اولین وزیر وزارت خانه جدید التاسیس میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب شد.

نمایندگان مجلس پس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری با ۱۶۳ رای موافق، ۸۷ رای مخالف و  ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۵ نماینده حاضر صلاحیت علی اصغر مونسان را برای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری تایید کردند.

پیش از این مجلس با تصویب طرحی به تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری رأی داده بود.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به محسن حاجی میرزایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش رای اعتماد دادند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، صلاحیت محسن حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را بررسی کرده و در نهایت با ۲۰۰ رأی موافق، ۴۸ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع  ۲۵۵ نماینده به او رای اعتماد دادند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    0 0
    "اصل سی ام:دولت موظف است وسایل آموزش و پروش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم آورد و وسایل تحصیلات عالی را تا سرحد خود کفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد." چیزی که در موردایشان باید گفت فارغ از بحث های بی فایده سیاسی همین اصل قانون اساسی است که به هیچ وجه رعایت نمیشود ؛ 4 دهه از انقلاب اسلامی گذشته