رئیس کل جدید دادگستری خراسان رضوی گفت: اگر رونق اقتصادی در استان شگل بگیرد، مطمئنا پرونده‌های ورودی به قوه قضائیه کاهش پیدا خواهد کرد.

برای کاهش ورودی پرونده‌ به قوه قضاییه برنامه‌هایی داریم

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار داشت: حمایت‌های پدرانه حضرت آیت الله علم الهدی در استان مطمئنا می‌تواند دلگرم کننده باشد.

وی افزود: دستگاه قضایی امروز استان خراسان رضوی با قبل از آمدن آقای مظفری خیلی متفاوت است. ما هم همان برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم و به دنبال مسیرهای کوتاه‌تر و فعالیت‌های بهتری هستیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئن و خوش‌بین به آینده در ماه محرم با رمز یا حسین(ع) شروع می‌کنیم؛ ان‌شاءالله گام‌هایی خوبی در جهت خدمات بهتر به زائرین و مجاورین ارائه کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: از همه تقاضا داریم با همدلی در جهت توسعه اقتصاد و درآمد استان گام بردارند و ما هم تعامل خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در جهت کاهش ورودی پرونده‌ها به قوه قضاییه برنامه‌هایی داریم گفت: در آینده نزدیک گزارش خوبی در این زمینه ارائه خواهیم کرد و اگر رونق اقتصادی در استان شگل بگیرد، مطمئنا پرونده‌های ورودی به قوه قضائیه کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.