البرز- سرمربی تیم گل ریحان البرز ضمن اشاره به حساسیت بالای مسابقات لیگ دسته اول کشور گفت: هربازی در لیگ یک حکم فینال را دارد و از حالا نمی توان درباره آخر فصل و صعود به لیگ برتر صحبت کرد.

بازی‌های لیگ یک حکم فینال دارد

محمد نصرتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: از ابتدای فصل با بازیکنان قرار گذاشتیم که بازی به بازی پیش روی کنیم وبه هر دیدار به چشم یک فینال نگاه کرده و تمام توان خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به کسب ۳ امتیاز مقابل قشقایی در دیدار خانگی روز گذشته گفت: دیدار سختی را شاهد بودیم و هر دوتیم فوتبال با کیفیتی را به نمایش گذاشتند و جا دارد به رضا عنایتی بابت ساختن چنین تیمی تبریک بگویم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: در دیدار با قشقایی به هدف خود رسیدیم و با ارسال از کناره ها توانستیم در دقیقه ۹۵ سه امتیاز این دیدار حساس را در کرج نگه داریم.

نصرتی ضمن اشاره به نقش پررنگ هواداران البرزی گفت: گل ریحان متعلق به استان است و خوشبختانه مردم همواره استقبال خوبی از این تیم دارند و ما نیز به طبع برای بازی های خانگی روی حمایت آن ها حسابی ویژه باز کرده ایم.

وی در خصوص زمزمه های انتقال تیم سایپا به کرج گفت: به نظر می رسد مردم کرج تیمی از جنس خودشان می خواهند و تجربه نشان داده که استقبال چندانی از تیم سایپا به عمل نخواهد آمد این در حالی است که فکر می کنم اگر مسئولین استانی تمرکز خود را بر ظرفیت های بومی البرز معطوف کنند شاهد درخشش تیم های استان در سطوح مختلف خواهیم بود.

سرمربی تیم گل ریحان البرز در پایان به حساسیت بالای رقابت های جام حذفی اشاره کرد و گفت: تیم ما در نخستین دور مسابقات قرعه استراحت دارد  ضمن این که از حساسیت بالای جام حذفی مطلع هستیم اما قصد داریم استفاده بیشتری را از بازیکنان جوان خود داشته باشیم تا آن ها نیز تجربه کافی را جهت حضور در بازی های حساس کسب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.