سازنده گوشی‌های هوشمند چینی هوآوی در یک فیلم کوتاه در صفحۀ توییتر خود ، پرچمدار آینده خود یعنی Mate 30 را تأیید کرده است.

سری "Huawei Mate 30"  اواخر شهریور در مونیخ عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سازنده گوشیهای هوشمند چینی هوآوی در یک فیلم کوتاه در دسته توییتر خود ، پرچمدار آینده خود یعنی Mate 30 را تأیید کرده است، سری Mate 30 در تاریخ 19 سپتامبر در مونیخ آلمان رونمایی میشود و مانند پیشینیان این سری پر طرفدار ، ترکیب Mate 30 یک نسخه استاندارد و نسخه Pro را نیز شامل میشود.

عنوان مشخص شده برای رویداد Mate 30 " بازنگری امکانات" است. این تیزر دایرهای را نشان میدهد که براساس شایعات گذشته به طراحی دوربین عقب مدور در Mate 30 و Mate 30 Pro اشاره دارد، پیش بینی میشود که این ماژول دوربین دارای چهار سنسور با برند Leica باشد. در زیر این گوشی هوشمند ، سری Mate 30 به یک چیپست Kirin 990 مجهز خواهد بود که هواوی قرار است این هفته در IFA ، برلین معرفی کند، تصاویر Leaked همچنین حاکی از آن است که Mate 30 و 30 Pro ممکن است دارای لبه‌های بزرگ و شکاف بزرگ باشند.

براساس گزارش‌های اخیر ، Mate 30 و 30 Pro بدون دسترسی به برنامه‌ها و خدمات Google راه اندازی می‌شوند و این به دلیل اختلاف نظر تجاری میان ایالات متحده و چین است، به تازگی هواوی سیستم عامل خود را با نام HarmonyOS منتشر کرد اما اظهار داشت که جایگزینی اندرویدی برای گوشی‌های هوشمند نیست، بنابراین به احتمال زیاد سری Mate 30 روی نسخه متن باز اندروید اجرا می شود. همچنین گفته می شود که این شرکت از سال گذشته روی گزینه فروشگاه Play کار می‌کند  اما ممکن است در مقایسه با آنچه Play Store ارائه می‌دهد محدودتر باشد.

بقیه مشخصات سری Mate 30 در حد یک راز باقی مانده است، هوآوی همچنین ممکن است یک نوع مدل 5G و Lite از Mate 30 را نیز معرفی کند، ما انتظار داریم جزئیات بیشتری در روزهای منتهی به رویداد معرفی این پرچمدار هوآوی منتشر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.