زنجان- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت:ضریب نفوذ گاز طبیعی روستایی تا پایان امسال به بیش از ۹۱ درصد می رسد

۵۶۴روستای استان زنجان به شبکه گاز متصل هستند

به گزارش خبرنگار قدس انلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان،احمدلو مدیر عامل شرکت گازاستان زنجان با اعلام این خبر گفت: بابهره برداری از  ۳۱ پروژه روستایی در هفته دولت؛ مجموع روستاهای بهره مند از گاز در سطح ست اجرا است که با تامین اعتبارات لازم؛ ضریب نفوذ گاز طبیعی روستایی استان زنجان تا پایان امسال به بیش از ۹۱ درصد می رسد زنجان به ۵۶۴ روستا رسید. 
وی با اشاره به اینکه برای این طرح های روستایی  اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان هزینه شده است؛ افزود: با این اقدام؛ ۴ هزار و ۱۷۷ خانوار در هفته دولت؛ از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند. 
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان؛ ادامه داد: با بهره بردا ی از این پروژه ها ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی استان از ۷/۸۲ به ۶/۸۴ درصد افزایش یافته است.
احمدلو بهره مندی ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری استان زنجان را از دیگر خدمات این شرکت  اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه ابراز داشت: همچنین درصد برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی؛ در مجموع ۴/۹۴ درصد خانوارهای استان است.
مهندس احمدلو تعداد کل روستاهای استان را ۹۱۰ روستا اعلام کرد و تصریح کرد:در حال حاضر ۱۳۱ روستا در دست طراحی و ۴۸ روستا در دست اجرا است که با تامین اعتبارات لازم؛ ضریب نفوذ گاز طبیعی روستایی استان زنجان تا پایان امسال به بیش از ۹۱ درصد  می رسد.
اتتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.