خراسان شمالی- رئیس پلیس راه خراسان شمالی از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با موتور سیکلت در محور "قره میدان" با یک کشته و یک مجروح خبر داد.

یک کشته و یک مجروح در تصادف موتور با پراید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد تصادف پراید با موتورسیکلت در کیلومتر ۵۰ محور"قره میدان" بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین موتورسیکلت در دم فوت می کند، افزود: در این رابطه راننده خودرو پراید نیز به علت شدت حادثه مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از جانب راکب موتورسیکلت اعلام کردند، یاد آور شد: رانندگان عزیز همواره با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث دلخراش پیشگیری کنند.

اعزام بیش از یک هزار مشمول به خدمت سربازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۷۸۹ مشمول به خدمت مقدس سربازی اعزام شده اند، گفت: یکی از اولویت های اصلی معاونت وظیفه عمومی رسیدگی به مشکلات مشمولان است.

سرهنگ مهدی شجری در نشست خبری با اصحاب رسانه، با تسلیت ایام حزن و اندوه ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵۷ مورد شواری پزشکی در استان برگزار که در همین رابطه ۳۸۱ فقره پرونده نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۳۳ نفر از مشمولان، معاف شده اند، افزود: با اقدامات بعمل آمده تعداد ۶۴۷ مورد معافیت تحصیلی نیز برای مشمولان صادر شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۵۳ نفر از مشمولان غایب به خدمت مقدس سربازی اعزام شده اند.

سرهنگ شجری با بیان اینکه در این راستا تعداد ۱۲۷ فقره پرونده خاص تشکیل شده است، یاد آور شد: با بررسی های بعمل آمده در طول سال جاری تعداد ۶۸۶ مورد تماس با سامانه تلفن گویا معاونت وظیفه عمومی ناجا برقرار شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همچنین با اشاره به اینکه تعداد ۱۱ مورد ملاقات مردمی نیز از ابتدای سال جاری تا کنون برگزار شده است، ادامه داد: برابر بررسی بعمل آمده مشخص شده است که در طول همین مدت تعداد ۷ هزار و ۸۳۸ نفر به معاونت وظیفه عمومی استان و شهرستان های تابعه مراجعه کرده اند.

سرهنگ شجری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۷۸۹ مشمول به خدمت مقدس سربازی اعزام شده اند، گفت: یکی از اولویت های اصلی معاونت وظیفه عمومی رسیدگی به مشکلات مشمولان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.