البرز- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به اینکه ۱۰ هزار نفر در قالب یک هزار تعاونی در استان فعالیت می کنند گفت:تعاونی ها حرف های خوبی در حوزه های خدماتی و دانش بنیان برای گفتن دارند.

ایجاد اشتغال ۱۰ هزار نفری تعاونی‌ها در البرز

به گزارش قدس آنلاین، حسین فلاح‌نژاد صبح امروز چهارشنبه درهمایش تقدیر از تعاونی‌های برتر استان البرز اظهار کرد: تعاونی ها به نوعی مردمی سازی اقتصاد محسوب می شوند چرا که عامه جامعه تعاونی را بهتر از بخش‌ها و روش‌های دیگر برای خصوصی سازی می‌پذیرند.

وی افزود: این جایگاه مردمی را پس از جنگ در توزیع اقلام اساسی شاهد بودیم و هم اکنون در حوزه‌های خدماتی، صنعتی و دانش بنیان  تعاونی‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

فلاح نژاد هفته تعاون را فرصتی برای قدردانی از تعاونی‌هایی دانست که در کنار بخش خصوصی سکاندار اقتصاد کشور و استان هستند وگفت: در استان البرز بیش از یک هزار تعاونی فعال داریم وبرای حدود ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده و اگر بتوان به شکل بهتری تعاونی‌ها را در حوزه های اجتماعی و اقتصادی به مردم معرفی کرد  کارآمدی آنها بهتر هم خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در پایان گفت: حرکت به سمت اقتصاد تعاون یکی از روش‌های نجات اقتصاد کشور است و برای رسیدن به این مهم  باید ضمن اتخاذ راهکارهای جدید در جهت جلب اطمینان مردم حرکت کرد تا سهم تعاون در اقتصاد و اشتغال محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.