شهردار کرج از بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت خبردادو گفت: امیدواریم بخشی از آن ودر قالب نشست ها و رایزنی های لازم به زودی پرداخت شود.

مطالبه ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرج از دولت

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، علی کمالی زاده صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی با اشاره به اینکه شهرداری کرج در زمینه آسفالت، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد آسفالت مناطق طی سال جاری از طریق کارخانه شهرداری کرج تامین شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال  تاکنون کارخانه آسفالت شهرداری ۱۲۵ هزار تن تولید داشته، عنوان کرد: خرید قیر از سال گذشته انجام شده و امیدواریم تولید آسفالت را تا پایان سال به ۲۰۰ هزار تن برسانیم.

کمالی زاده  در ادامه به شرایط نامناسب اقتصادی دولت  اشاره کرد و گفت: در این شرایط، نمایندگان با حمایت‌های خود کمک شایانی به توسعه منابع مالی شهرداری و افزایش خدمات رسانی کرده اند.

وی افزود: ۲۵۰ میلیارد تومان اوراقی که با همکاری نمایندگان مجلس برای مترو فروخته شد، در حال حاضر در حساب شهرداری است و صورت وضعیت های پیمانکار از این محل پرداخت می شود.

شهردار کرج در ادامه به مطالبه شهرداری از دولت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرداری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد که امیدواریم بخشی از آن به زودی پرداخت شود.

کمالی زاده با بیان اینکه سازمان برنامه می تواند شهرداری را برای دریافت این مطالبه کمک کند، گفت: تقاضا داریم طی جلسه ای پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کنیم و بتوانیم در نیمه دوم سال، بخش عمده ای از این مبلغ را در سامانه سمان تهاتر کنیم تا هم شهرداری به درآمدهایی که در سال گذشته نرسیده، برسد و هم بار سنگین بدهی این مجموعه به بانک شهر برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.