قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم توجه به تنوع مخاطب در برنامه ریزی های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر تأکید کرد.

لزوم توجه به تنوع مخاطب در برنامه ریزی های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی ضمن بازدید از فعالیت ها و خدمات مدیریت ها و بخش های مختلف معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از زحمات و تلاش‌های خادمان این مجموعه قدردانی کرد و گفت: توجه به رفع نیازهای زائران بارگاه منور رضوی در بخش های مختلف، از اصول مهم کار این مجموعه است.

وی افزود: از دیگر نکات مثبتی که امروز در این بازدید مشاهده شد، نگاه محتوایی خوبی است که این مجموعه در تأمین و برطرف کردن نیازهای فرهنگی و معرفتی زائران دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با نگاه خلاقانه و تلاش مضاعف و همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان در عرصه های مختلف، روز به روز شاهد تقویت تولیدات محتوایی و اثرگذاری بیشتر در گستره ملی و بین المللی باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از چهار میلیون زائر غیرایرانی به این بارگاه منور مشرف شده اند، لذا وظیفه معاونت تبلیغات اسلامی اقتضا می کند با توجه به این ظرفیت بینظیر، سطح کمی و کیفی برنامه ها مورد توجه و مداقه قرار گیرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: زائران و علاقهمندان به ساحت قدسی امام رضا(ع) از دستگاه منتسب به این امام همام انتظارات به حق و بالایی دارند، از این رو باید پاسخگوی انتظارات و توقعات این شیفتگان و دوستداران اهل بیت(ع) به ویژه کسانی که امکان تشرف به این مرکز نورانی را ندارند، باشیم.

خاکسار قهرودی در پایان به استفاده از ظرفیت بالای خادم یاران، حضور داوطلبانه مردم، نخبگان و استفاده از عناصر فرهیخته برای پاسخگویی به طیف گسترده مخاطبان، تأکید کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.