۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 669524

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش می‌کنیم با مذاکره با دولت عراق در ایام اربعین تعرفه مکالمات میان دو کشور را همچون ویزا به صفر برسانیم.

تماس تلفنی با عراق در اربعین رایگان می‌شود

قدس آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تهیه و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برعهده اپراتورهای عراقی است. همچنین تیم مذاکراتی ما هفته آینده پس از تاسوعا و عاشورا عازم عراق خواهند شد تا پیگیر موضوعات شوند.

محمد جواد آذری‌جهرمی افزود : البته حدود یک ماه پیش وزیر عراقی سفر به ایران داشت که در آن سفر مذاکراتی را انجام دادیم. پیشنهاد مشخص ما این بود که در ایام اربعین تعرفه مکالمات میان دو کشور را همچون ویزا به صفر برسانیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: سیگنال‌های اولیه مثبت است اما تا روی کاغذ بیاوریم، باید این مذاکرات ادامه داشته باشد تا بتوانیم به نتیجه برسانیم.  

وی تصریح کرد: بحث بهبود مسیر ارتباطی و توسعه شبکه مدنظر بوده است، البته سال پیش نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.

تحریم آمریکایی‌ها به درد خودشان می‌خورد

آذری جهرمی در پاسخ به سوالی در خصوص تحریم حوزه صنعت فضایی ایران، گفت: می‌گفتند شخصی رفت گواهینامه بگیرد و مرتبا امتحان می‌داد و قبول نمی‌کردند و سپس سوار ماشین شد و پلیس گفت گواهینامه؟ او نیز گفت مگر گواهینامه دادی که می‌خواهی؟ حال امروز آمریکایی‌ها در عرصه صنعت فضایی چه چیزی به ما داده بودند که حالا بخواهند ما را تحریم کنند؟ این تحریم‌ها به درد خودشان می‌خورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.