معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: یک میلیون و ۲۰۰هزار زائر غیرایرانی که اکثرا عرب زبان می باشند، در شبکه ها و فضای مجازی آستان قدس رضوی عضو هستند.

یک میلیون و ۲۰۰هزار زائر غیرایرانی عضو شبکه ها و فضای مجازی آستان قدس رضوی هستند/پیش بینی حضور بیش از ۳ میلیون زائر عراقی در مشهد

حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم در رواق کوثر برنامه های عزاداری ویژه ای برای زائران اردو زبان تدارک دیده شده است .

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰هزار  زائر غیرایرانی که اکثرا عرب زبان هستند در شبکه ها و فضای مجازی  آستان قدس رضوی عضو می باشند ، تصریح کرد:همچنین  در روز تاسوعا بعد از نماز ظهر و عصر دررواق دارالمرحمه برنامه اجتماع بزرگ عزاداران کشور دوست و همسایه افغانستان برگزار می شود و در روز عاشورا و در همین رواق نیزمراسم مقتل خوانی ویژه زائران عرب زبان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام شریعتی نژاد با بیان اینکه سامانه رضوان که قابل نصب در تلفن های همراه است، خدمات مختلف در حرم مطهر رضوی را به زائران معرفی می کند، افزود: امسال حضور زائران عراقی در مشهد مقدس بسیار چشمگیر بوده است به طوری که پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته که در حدود ۲میلیون و ۳۶۰هزار نفر بوده اند از مرز ۳میلیون نفر عبور کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.