رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: به دلیل درخواست‌های پی‌درپی و استقبال گسترده علاقه‌مندان شرکت در جشنواره، مهلت ارسال آثار در بخش صحنه‌ای و بین‌الملل تا ۲۴ شهریور تمدید شد. تا به امروز بیش از ۱۰هزار و ۷۰۰ اثر در سایت جشنواره قصه‌گویی ثبت شده است‌.

مهلت ارسال آثار صحنه‌ای و بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان، از تمدید مهلت ارسال آثار در بخش صحنه‌ای و بین‌الملل جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان شرکت در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سراسر کشور، مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای به مدت یک هفته، ‌تا تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، تمدید شد.

وی افزود: تا به امروز بیش از ۱۰‌هزار و ۷۰۰ اثر  به دبیرخانه‌ی جشنواره قصه‌گویی ارسال شده است که این تعداد تقریبا معادل آثاری است که سال گذشته در پایان مهلت ثبت‌نام در جشنواره شرکت کرده بودند؛ سال گذشته نزدیک به ۱۱هزار اثر در جشنواره شرکت کرده بودند. با توجه به استقبالی که تا به امروز از جشنواره شده و درخواست‌های پی‌درپی قصه‌گویان از سراسر کشور تصمیم گرفتیم مهلت ارسال آثار را یک هفته دیگر نیز تمدید کنیم و بر این اساس علاقه‌مندان تا ۲۴ شهریور فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

رییس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همچنین یادآور شد: مهلت ارسال آثار در بخش قصه ۹۰ ثانیه، شامل بخش‌های قصه زندگی من، قصه‌های شهر من،‌ قصه خبرنگاران، قصه‌های مدرسان و زبان‌آموزان کانون زبان ایران همچنان تا ۱۰ مهر سال جاری باقی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.