داریوش ارجمند گفت: من کی گفتم تلویزیون پول کثیف دارد که برخی تیترش کردند؟وارونه منعکس کردن مصاحبه من غرض ورزی است.

در تلویزیون خبری از پول های میلیاردی نیست/ حرف‌هایم را تحریف کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت تلویزیون با بیان اینکه تلویزیون را خانه و ولی نعمت خود می داند گفت: من سال ها است با تلویزیون همکاری و بیش از 50 هزار پلان برای تلویزیون بازی کرده ام و دلیل حضورم در تلویزیون مخاطب گسترده این رسانه و مردمی بودن آن است.

داریوش ارجمند با اشاره به اینکه با سابقه زیادش در تلویزیون می داند که پول های کلان جایی در برنامه سازی ها و سریال های تلویزیونی ندارد گفت: تهیه کننده ای با بودجه دولت سریالی می سازد که منفعت مالی ندارد، به آن پول اضافه نمی شود و فروشی وجود ندارد.

بازیگر نقش مالک اشتر با اشاره به مصاحبه ای که دیروز از او در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده بود که به نقل از وی تلویزیون را مسئول جلوگیری از جا به جا کردن پول های کلان در تولید فیلم و سریال ها معرفی کرده بود گفت: حرف های من در آن مصاحبه هیچ ارتباطی به تلویزیون ندارد و نمی دانم غرض خبرنگار از انتشار این مطلب چیست.

ارجمند با بیان اینکه انتشار این مطلب غلط خبرنگاری نیست گفت: یا خبرنگار حرف های مرا خوب نشنیده یا غرض ورزی در کارش بوده است.

این بازیگر که به زودی دو سریال «مرضیه» و «ستایش 3» از وی در تلویزیون پخش می شود گفت: اشاره من در آن مصاحبه به پول های میلیاردی و بی پشتوانه ای است که بدون نظارت در شبکه نمایش خانگی دست به دست می شود و کارگردانی در یکی از برنامه های سینمایی به راحتی می گوید، من فیلمم را می‌سازم و کاری ندارم پولش از کجا آمده است. تهیه کننده ای که فسادش در دادگاه علنی اثبات و مشخص می شود فقط  3 میلیارد تومان پول بابت خرید خودرو برای منشی اش هزینه کرده است و بریز و بپاشی در پشت صحنه ساخت سریال نمایش خانگی اش بوده است که شنیدنی است.

ارجمند در ادامه گفت: هنرپیشه ای در یک سریال نمایش خانگی میلیاردی دستمزد می گیرد اما در تلویزیون از این خبرها نیست. 

داریوش ارجمند گفت: منظور من این نبود که تلویزیون این پول ها را می دهد! یا اینکه این پول های کثیف در تلویزیون دست به دست می شود. حرف های مرا وارونه جلوه داده اند و کاری که با مصاحبه من کرده اند خبرنگاری نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.