رئیس فدراسیون تیروکمان: جلالی‌پور کماندار پارالمپیکی نمی‌خواهد به ایران برگردد

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: جلالی‌پور با وجود تلاش ما تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد و رحیمی جایگزین او در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست.

به گزارش قدس آنلاین، شعبانی بهار در خصوص شانس کسب سهمیه گفت: اول آذر مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک است که تیم‌های ریکرو و کامپوند اعزام می‌شوند. اگر آنجا سهمیه نگیریم مسابقات قهرمانی جهان در آلمان را داریم که ۳ تیم زنان و مردان سهمیه می‌گیرند. تلاش می‌کنیم حداقل یک سهمیه کسب کنیم‌ البته تیم شبانه روزی در اردو است.

وی درباره وضعیت پوریا جلالی پور کماندار پارالمپیکی نیز گفت: جلالی‌پور با وجود تلاش ما تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد و رحیمی جایگزین او در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست. برای مرحوم شیر محمدی نیز دنبال جایگزین مناسبی هستیم.


وی در خصوص عدم اعزام تیم کامپوند به رقابت‌های اخیر گفت: یک بخش به مشکلات اقتصادی بر می‌گردد و بخش دیگر مساله مجوزها و سفارتخانه‌ها است. همان طور که در مسابقات جهانی اسپانیا در نوجوانان موفق به دریافت یک ویزا نشدیم. ضمن این که اولویت ما در حال حاضر ریکرو است نه کامپوند.

شعبانی‌بهار در پایان در خصوص ساخت خوابگاه تیروکمان افزود: ساخت خوابگاه تیروکمان از پنجشنبه گذشته استارت آن زده شده و پیمانکار قول ساخت خوابگاه را در ۶ ماه آینده به ما داده است.  امیدوارم در سال آینده کمانداران صاحب خوابگاه شوند تا دغدغه آنها از نظر خوابگاه به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.