معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: شورای اطلاع رسانی استان باید در راستای خنثی سازی تحرکات دشمن تلاش کند.

شورای اطلاع رسانی خراسان رضوی  در راستای خنثی سازی تحرکات دشمن تلاش کند

به گزارش قدس  آنلاین، حسن جعفری در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان  خراسان رضوی که در دفتر معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی  استاندار برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند با یک جنگ همه جانبه روبرو هستیم، بنابراین جنگ رسانه ای و اطلاع رسانی هم در این بین وجود دارد.

وی با اشاره به راه اندازی هزاران شبکه ماهواره ای و موبایل محور از سوی دشمن افزود: کارکرد این شبکه ها تلاش در جهت سیاست های تبلیغاتی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یاس، ناامیدی و ایجاد خلاء بین حاکمیت و مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ضد انقلاب به این نتیجه رسیده است که اگر در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی حضور داشته باشد می تواند به اهداف پلید خود دست یابد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون فراخوان های بسیاری از سوی دشمنان در فضای مجازی منتشر شده است، بیان کرد: علی رغم فراخوان های ضد انقلاب، مردم به آن ها بی توجه هستند؛ به همین دلیل دشمن و ضد انقلاب ناامید شده و در حال اتهام زنی به مردم مبنی بر عدم تحرک هستند.
جعفری تاکید کرد: امروز دستگاه های اطلاع رسانی در حال گفتن واقعیت ها به مردم هستند تا مردم از توطئه های شوم دشمن آگاه شوند؛ شورای اطلاع رسانی هم باید در راستای خنثی سازی تحرکات دشمن گام بردارد.
وی گفت: باید در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی محتوای غنی تولید کرد چراکه هدف ما حفظ منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی است و باید در این مسیر تلاش مضاعف کرد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی آسیب ها و بیان خدمات جمهوری اسلامی به مردم، خاطرنشان کرد: اگر به این تاکید رهبر معظم انقلاب توجه شود، قطعا امید به آینده در دل مردم ایجاد می شود.
جعفری با اشاره به اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی ادامه داد: این طرح حول محور اقتصاد مقاومتی است، لذا همه باید برای انتقال سیاست ها و شاخص های این طرح به ویژه فرهنگ اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم تا بیش از پیش مردم با مبانی آن آشنایی پیدا کنند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: احتمال دارد رسانه های غیرهمسو، دشمنان و ضد انقلاب موجی را ایجاد کنند که این راهپیمایی عظیم را مورد خدشه خود قرار دهند لذا باید در این زمینه مراقبت های لازم انجام گیرد.
در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس تصویب نامه هیات وزیران که معاون اول رییس جمهور آن را ابلاغ کرده اند، شورای اطلاع رسانی استان تشکیل شده است.
جعفر مروارید با اشاره به اهداف و وظایف این شورا و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع رسانی گفت: پیشنهاد شده است که سه کمیته اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ذیل نظر این شورا فعالیت خود را آغاز کند.
لازم به ذکر است، مدیران و نمایندگان برخی رسانه ها هم در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود را برای افزایش سطح کارکرد این شورا اعلام کردند.

منبع: استانداری خراسان رضوی
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.