زنجان-آیت الله رئیسی گفت: باید تلاش شود تا فقر از چهره این استان بالاخص در نقاط محروم برطرف شود

برای زدودن فقر از مناطق محروم زنجان باید تلاش بیشتری کرد

به  گزارش  خبرنگار قدس آنلاین:آیت اله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در فرودگاه زنجان و در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان اظهار کرد: توفیق زیارت مردم متدین زنجان را در این ایام خواهم داشت؛ مردم این استان ارادت خاصی به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دارند و امروز توفیقی نصیب بنده خواهد شد که خدمت مردم این استان و شرکت در مراسمی که به نام اباعبدالله الحسین برگزار می شود، بهره مند شوم.
رئیس قوه قضائیه استان زنجان به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر در این سفر اشاره کرد و گفت: دیدار با مسئولین سازمان ها و ادارات از دیگر اهداف این سفر است تا نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی این استان از دیدگاه استاندار بهرهمند شویم.
وی ادامه داد: حضور در جمع روحانیون و نخبگان و شنیدن نقطه نظرات آنان  از دیگر اهداف این سفر است و محوری ترین هدف این سفر حضور در جمع کارکنان قضایی و مطلع شدن از مشکلات و مسائل استان زنجان است.
رئیس قوه قضائیه استان زنجان با بیان اینکه با تلاش هایی که توسط دولتمردان در این استان شده است، زنجان تفاوت اساسی با گذشته پیدا کرده است.
آیت الله رئیسی ادامه داد: با تمام توسعه یافتگی و کارهای انجام شده، راه برای پیمودن بسیار است و باید تلاش شود تا فقر از چهره این استان بالاخص در نقاط محروم برطرف شود.
به گفته وی، هفت هیات به شهرستان های استان اعزام شدند تا از نزدیک در جریان مشکلات این مناطق قرار گیرند و در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گزارش آنان را خواهیم شنید.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.