خراسان شمالی-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در تخصیص اعتبارات حوزه راه ها به خوبی دیده نشده و دچار کم لطفی سنواتی شده است البته یادآور می شوم وضعیت استان در حوزه حمل و نقل و راه ها نسبت به قبل از تاسیس استان دچار جهش شده است اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش ها به ویژه در حوزه جذب اعتبارات ملی افزایش یابد.

با نقطه مطلوب در حوزه راه ها فاصله داریم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اظهار داشت: در شاخص های ایمنی راه ها در جایگاه متوسط کشوری قرار داریم و غفلت متولیان این حوزه ممکن است باعث افت شاخص های مربوط شود.

وی ادامه داد: استاندار خراسان شمالی در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کم توجهی سنواتی نسبت به خراسان شمالی در حوزه اعتبارات اشاره داشت.

وی با بیان اینکه توسعه و عدم توسعه متوازن است، افزود: اگر در کل کشور حوزه های مرتبط را به یکدیگر مرتبط کنیم از اتلاف اعتبارات پرهیز می شود.

رجب زاده تصریح کرد: اعتبارات بخش دولتی و غیردولتی از اموال عمومی مردم و دولت است بنابراین لازم است در تمامی حوزه ها به آمار و ارقام و مراجعه کنیم و مبنای تصمیم گیری ها باشد.

وی گفت: گزارش های کمیسیون بسیار مهم است و می تواند در تصمیم گیری به مسئولان کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تلاقی ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و زمان سفرها پیش بینی می شود در روزهای پایانی شهریور شاهد افزایش سفرها باشیم و بنابراین حضور نیروهای پلیس راهور، تعطیلی کارگاه ها پیمانکاری و عملیاتی راه ، آمادگی به موقع هلال احمر و اورژانس بسیار مهم است.

رجب زاده خطاب به صدا و سیمای استان تاکید کرد: در راستای افزایش فرهنگ عمومی جامعه در حوزه ترافیک و ایمنی راه ها برنامه تخصصی و مدون داشته باشد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.