کارگاه سه روزه نقاشی سوگواره «هنر عاشورایی» با حضور استاد مرتضی اسدی در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

کارگاه نقاشی «هنر عاشورایی» در حوزه هنری خراسان رضوی برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری در چهار بخش نقاشی، تصویرسازی، پوستر و عکس برگزار می‌شود. انتخاب فرازهایی عاشورایی از دو کتاب «سقای آب و ادب» و «پدر، عشق و پسر» به قلم سید مهدی شجاعی به عنوان موضوع بخش‌های نقاشی و تصویرسازی در فراخوان این سوگواره اعلام شده است.  

در این راستا حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی اقدام به برگزاری کارگاه نقاشی سه روزه با حضور استاد مرتضی اسدی از نقاشان برجسته کشور کرده است و آثار منتخب این کارگاه برای داوری نهایی به دبیرخانه سوگواره هنر عاشورایی در تهران ارسال می‌شود.  

امکانات کارگاهی نظیر مواد و وسایل مورد نیاز و فضای کار در اختیار تمامی افراد پذیرفته شده برای شرکت در کارگاه قرار خواهد گرفت و به هر یک از آثار راه یافته به بخش نمایشگاهی سوگواره، مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال اهدا می‌شود.  

با توجه به ظرفیت محدود برای ثبت‌نام، هنرجویان می‌توانند تا ۲۳ شهریور ماه ۹۸ مشخصات و رزومه آثار خود را به آدرس ایمیل Tajasomi.hhkhrazavi@yahoo.com  یا شماره ۰۹۳۶۰۶۴۷۹۳۲ ارسال کرده و یا به صورت حضوری و در قالب لوح فشرده به دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی (بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲) ارائه دهند.  

شرکت در این کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است و از ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۸۳۰۳۶۱ داخلی ۱۱۱ تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.