معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: آخرین پرواز حجاج استان روز یکشنبه از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد صورت خواهد گرفت و امسال دربین حجاج استان فوتی وجود نداشته است.

امسال حجاج خراسان رضوی فوتی نداشته اند/درباره سهمیه عمره هنوز تصمیم گیری نشده است

محمد صادق براتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: آخرین پرواز حجاج استان خراسان رضوی در سال جاری ، روز یکشنبه ۱۷شهریور ماه از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد صورت خواهد گرفت و فرایند حج امسال در خراسان رضوی با این پرواز به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در این پرواز دو کاروان و تعدادی از عوامل اجرایی حج استان خراسان رضوی به استان بازخواهند گشت که در حدود ۲۵۴نفر از آنها زائر و حدود ۳۰نفر نیز عوامل اجرایی هستند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی  با بیان اینکه امسال از حجاج استان خراسان رضوی فوتی وجود نداشته است و همه حجاج به سلامت بازگشته اند، بیان داشت: تاکنون ۹هزار و ۶۵۴ زائر به همراه عوامل در قالب ۶۷ کاروان از سفر حج  به استان خراسان رضوی بازگشته اند.

براتی افزود: در مورد اعزام زائران به حج عمره نیز طبق خبرهای غیر رسمی صحبت های مقدماتی انجام شده است و تصمیم براین است که به صورت محدود شروع شود اما تاکنون در مورد تعیین سهمیه استان خراسان رضوی برای این مورد به صورت رسمی صحبتی مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی ۴ماهه ابتدایی سال جاری در حدود ۷۰۰هزار زائر عراقی به استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد سفر کرده اند که نسبت به سال گذشته حدود ۲۲درصد افزایش داشته است ،افزود : از ابتدای سال تاپایان مرداد ماه ۱۸میلیون و ۹۲۸ هزار و ۳۲۶نفر وارد استان خراسان رضوی شده اند که ۱۴میلیون و ۸۸۲هزار و ۱۲۶ نفر از آنها به مشهد سفر کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.