فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۲۳ هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خراسان رضوی توزیع می شود.

 توزیع ۲۳هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز و در حاشیه بازدید از طرح‌های اردوهای جهادی دانشجویی در منطقه روداب سبزوار، گفت: طرح‌های جهادی، سازندگی و محرومیت زدایی در قالب‌های مختلف از جمله قرارگاه محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بخش‌های مختلف عمرانی، کمک به سیل زدگان، معیشتی و اشتغالزایی در نقاط محروم استان خراسان رضوی و مناطق مرزی مشغول به فعالیت هستند.

او ادامه داد: در منطقه محروم روداب سبزوار نیز گروه‌های جهادی حضور دارند و گام بزرگی برای توسعه و سازندگی این منطقه برمی‌دارند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در زمان امداد رسانی ابتدایی ۱۳۶ گروه به مناطق سیل زده استان اعزام شدند و تاکنون ۳۰۵ گروه برای بازسازی مناطق سیل زده حضور داشته اند.
سردار نظری افزود: ساخت و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی و گلستان در دست اقدام است.
او با اشاره به برنامه‌های محرومیت زدایی و کمک‌های معیشتی  که در اولویت های سپاه امام رضا(ع) قرار دارد ،تصریح کرد: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۲۳ هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توزیع می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.