البرز- رییس هیئت ووشو استان البرز گفت: موفقیت تیم های این استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور در حالی رقم خورد که این استان از زیرساخت های مناسب و استاندارد مربوط به ووشو برخوردار نیست.

درخشش ووشو البرز در المپیاد کشور با حداقل امکانات

اسماعیل سایه افکن در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:تیم منتخب نوجوانان البرز در بخش دختران موفق به کسب ۷ مدال شد و در بخش پسران نیز ماحصل تلاش تیم اعزامی ۵ مدال بود.

وی افزود: ما در بخش تالو پسران برای نخستین بار قهرمانی کشور را کسب کردیم و در مجموع با رسیدن به ۱۲ مدال رنگارنگ بهترین عملکرد خود را در رده نوجوانان به جای گذاشتیم.

سایه افکن در ادامه گفت: تمام عناوین کسب شده در حالی رقم خورده است که استان البرز از سکوی ساندا و فیلد تالو استاندارد بی بهره است و قرار است در روزهای آینده وبا همکاری فدراسیون این تجهیزات در سالنی که در اختیار هیئت قرار گرفته مستقر شود.

متولی ووشو البرز از میزبانی مسابقات ووشو بزرگسالان کشور در بخش مردان خبرداد و گفت: این رویداد مهم ملی قرار است آبان ماه امسال به میزبانی کرج و به احتمال زیاد در سالن انقلاب برگزار شود.

وی در پایان گفت: در صورتی که امکانات استاندارد لازم برای این ورزش در استان فراهم شود روند توسعه این ورزش رزمی در البرز شتاب خواهد گرفت و حضور البرزی ها در تیم های ملی شکل پررنگ تری پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.