رشت - مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه شاخص بهره مندی روستاهای کشور از گاز طبیعی ۸۴ درصد است، گفت: متوسط بهره مندی روستاهای استان از شاخص کشوری بالاتر بوده و ۹۵ درصد است.

بهره مندی ۹۵ درصدی روستاهای گیلان از گاز طبیعی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ،حسین اکبر در جریان دیدار از مناطق شرق گیلان که با همراهی فرماندار رودسر انجام شد، افزود: خوشبختانه شاخص بهره مندی شهرهای استان از گاز طبیعی ۱۰۰ درصد است.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۱۵ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مندند، تصریح کرد: شهرستان رودسر به دلیل مناطق سخت گذر اشکورات و دشوار بودن خدمات گاز رسانی به این مناطق شاخص بهره مندی آن از متوسط استانی پائین تر بوده و ۸۷ درصد است.

اکبر با بیان اینکه در شهرستان رودسر اجرای پروژه جدید در دو خوشه تعریف شده ، گفت: در خوشه سجیدان که شامل گاز رسانی به ۲۰ روستا بوده با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان پروژه آغاز شده که برای اجرایی کردن این طرح نیازمند همکاری و همگرایی شهرستان با شرکت گاز جهت تسریع و تسهیل در امور هستیم تا این روستاها به مدار گازرسانی وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه کار گاز رسانی به چهار روستا هم در خوشه ای به نام جلگه در حال انجام است بیان کرد: امیدواریم کارهای اجرایی این پروژه هم تا پایان امسال اجرایی شود تا بتوان شاخص بهره مندی روستاهای شهرستان رودسر را افزایش داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.