البرز- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه پروازهای مسافری فرودگاه پیام از روز تاسوعای حسینی دوباره آغاز می شود، گفت: برقراری پرواز مسافری در البرز سرآغاز فصلی نو درحوزه حمل و نقل استان به شمار می آید.

 پروازهای مسافری همزمان با تاسوعای حسینی آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی فرودگاه پیام، نادر ثناگو مطلق با اشاره به برگزاری جلسات کمیته مسافری جهت برنامه ریزی و طراحی مقدمات شروع پروازهای مسافری گفت :بیش از ده جلسه در این خصوص برگزار کرده ایم و موضوعاتی چون حضور ایرلاین ها نوع ونحوه حضور نهادهای همکار استانی در خصوص خدمات شهری همچون تاکسیرانی، اتوبوسرانی تبلیغات و ...مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در خصوص زمان دقیق پروازهای مسافری گفت:  با چند ایرلاین کشور مذاکرات خوبی صورت گرفت و همه تلاش ما برای انجام پروازها در نزدیکترین فرصت زمانی ممکن بود که  از روز دوشنبه ۱۸شهریور همزمان با تاسوعای حسینی  شاهد اولین پرواز به مقصد مشهد مقدس هستیم.

 وی فرصت ایجاد شده در استان در خصوص پروازهای مسافری را یک مزیت در حوزه حمل و نقلی دانست و خاطر نشان کرد:قطعا ترمینال پیام یک مسیر ورودی و خروجی برای استان خواهد بودکه ضروری است نهادهای  مرتبط نسبت به ایجاد فضای در شان استان اقدامات جدی انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.