مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از جانمایی بیش از ۳۵۰ سازه نصب پرده‌های عزاداری در سطح شهر مشهد خبر داد.

جانمایی بیش از ۳۵۰ سازه نصب پرده‌های عزاداری در سطح شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صحراگرد اظهار داشت: برای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی هیئت‌های مذهبی، ۳۵۰ جایگاه در چهارراه‌های شهر در نظر گرفته شده و مجوز نصب پرده‌های مشکی عزاداری برای متقاضیان صادر شده است. در این راستا بر روی عرشه پل‌ها پرچم‌های سیاه عزاداری در کنار پرچم‌های سه رنگ ایران به علامت ایام سوگواری به اهتزاز درآمده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: تمامی ۲ هزار و ۵۲۹ سرویس بهداشتی عمومی به جهت بهره‌برداری زائران و مجاوران پس از تعمیر به صورت دو یا سه شیفت فعال است و همچنین ۹۰۰ سرویس بهداشتی مشارکتی (مساجد) اطراف حرم مطهر نیز در این ایام در دسترس خواهند بود.

صحراگرد گفت: ۵ هزار و ۶۰۰ نیروی کارگری برای تنظیف ویژه معابر با اولویت خیابان‌های منتهی به حرم مطهر در این ایام آماده‌باش هستند، طبق پیش‌بینی‌های انجام شده روزانه ۲ هزار تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: به‌منظور جلوگیری از سد معبر و رفع نازیبایی‌ها ۸۰ اکیپ سد معبر در سطح شهر به‌ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر مستقر هستند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.