معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از احداث باغ بانوان وکیل آباد تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

احداث باغ بانوان وکیل آباد تا پایان سال/ اجرای طرح سیمپ بصورت پایلوت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی  گفت: باغ بانوان وکیل آباد با مساحت ۵۸۰۰۰ متر مربع و با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۰۰  میلیون تومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پارک لادن ۱-۳ با اعتباری بیش از ۷۵۰ میلیون تومان و مساحت ۵۶۰۰ متر مربع تا پایان شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

یعقوبی خاطرنشان کرد: احداث فضای سبز میدان پژوهش با مساحت ۳۷۴۰۰ متر مربع، احداث ابنیه و فضای سبز محدوده جنوب شرقی تپه وفا با مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع به ترتیب با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و حدود ۴ میلیارد تومان تا سال ۹۹ احداث می شود.

معاون شهردار مشهد از اجرای طرح سیمپ بصورت پایلوت در نواحی ۱ و ۲ منطقه ۹ خبر داد و گفت: نرم افزار سیمپ یک نرم افزار الکترونیکی هوشمند است که شهروندان می توانند فایل آن را از طریق کافه بازار برروی تلفن همراه خود نصب کنند و هر زمان از شبانه روز با درخواست خودرو در جهت تحویل زباله های خشک خود از درب منزل اقدام نمایند.

وی افزود: تعداد مشترکین این طرح تا دهم شهریور ماه ۶۷۰۰ نفر بوده و از ابتدای شروع طرح بیش ۳۳ هزار کیلو زباله خشک از طریق این نرم افزار تحویل خودروهای سیمپ شده است.

یعقوبی به احداث پارک خطی هنرستان تا هفت تیر اشاره کرد و گفت: این پارک خطی که از هفت تیر ۴ تا هنرستان را شامل می شود با مساحت ۷۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تا پایان مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین درخصوص پارک خطی رهایی گفت: این پارک با مساحت ۱۸۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سرافراز ۱۸ احداث و تا پایان فصل پاییز به بهره برداری می رسد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.