معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: انسجام و وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی مانع از سوء استفاده در حوزه گردشگری سلامت می شود.

وحدت رویه مانع از سوء استفاده در حوزه گردشگری سلامت می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادقی براتی امروز  در دیدار با اعضای هیات مدیره های انجمن های حرفه ای گردشگری سلامت استان خراسان رضوی افزود: با توجه به وجود برخی آسیب‌های موجود در زمینه راهنمایان غیرمجاز و هدایت گردشگران خارجی جهت درمان به مراکز و پزشکان غیر مجاز، انسجام و وحدت رویه میان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در مواجهه با این گروه از گردشگران ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی اضافه کرد: باید در حوزه گردشگران سلامت با استفاده هر چه بیشتر از توان بخش خصوصی و با واگذاری امور تصدیگری،  بخشی از مشکلات برطرف و نظارت‌ها در این حوزه تشدید شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با اعلام حمایت از تفویض اختیارات دستگاه‌های اجرایی به انجمن حرفه ای گردشگری سلامت استان گفت: باید از اقدامات دستگاههای اجرایی به خصوص میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی به دلیل سامان دهی به وضعیت حوزه گردشگری سلامت استان باید قدردانی کرد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: آمادگی واگذاری امور اجرایی گردشگری به تشکلهای بخش خصوصی وجود دارد.
یوسف بیدخوری افزود: مسئولیت‌هایی از جمله صدور و تمدید مجوزهای بهره برداری، نظارت و رسیدگی به شکایات به تشکل‌های گردشگری واگذار می شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.