مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت:امسال با پرداخت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد، ۱۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی ایجاد خواهد شد.

ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در نشست شورای اداری شهرستان خوشاب گفت: امسال چهار هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال به این نهاد اختصاص یافته که نسبت به پارسال دو و نیم برابر شده است.

او تصریح کرد: اعتبارات اشتغال کمیته امداد در بخش‌های اشتغال خرد و کسب و کارهای کوچک، پشتیبان و به کارآفرینانی که می‌توانند فرصت شغلی ایجاد کنند پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی در خراسان رضوی گفت: رویدادهای کارآفرینی خلاق در کمیته امداد فرصتی برای استعدادیابی، رونق تولید و اشتغال است.

آسوده افزود: کمیته امداد در رویدادهای کارآفرینی تا مرحله تجاری سازی از کارآفرینان حمایت می‌کند.

او با بیان اینکه برای امسال سه هزار مسکن احداث و تحویل مددجویان می‌شود ،تصریح کرد: پارسال نیز ۲ هزار مسکن تحویل مددجویان زیرپوشش این نهاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی مشارکت مردم در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش داشت، هرچند مراجعه مردم به کمیته امداد نیز نسبت به پارسال ۶۰ درصد افزایش داشته است.

حسن ابارشی فرماندار خوشاب نیز در این نشست با تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز معروف مسئولان، خدمتگزاری صادقانه و جهادی به مردم است.

او تصریح کرد: توجه به رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود امر به معروف است.

فرماندار خوشاب  گفت: مقابله با بی سوادی و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد با همکاری نهادها و سازمان‌های مردم نهاد عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.