اردبیل – مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان ۴۰ روز با کتاب«از عاشورا تا اربعین» به همت کتابخانه‌های عمومی استان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی«از عاشورا تا اربعین» فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین؛  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: این مسابقه با مشارکت موسسه مردم‌نهاد انجمن دیده‌بان طبیعت اردبیل در فضای مجازی برگزار می‌شود.

پروانه رضاقلی زاده افزود: وی اظهار داشت: کتاب ضیافت بلا در ۲ فصل با عنوان‌های "سیر و سلوک متعارف" و "مقالات سلوکی در زیارت عاشورا" توسط آیت‌الله سیدمحمد مهدی میرباقری گردآوری شده که در این کتاب با نگاهی جدید به زیارت عاشورا، راه رسیدن به سلوک الی‌الله و نزدیک شدن به امامان معصوم (ع) مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: در این مسابقه که به مدت ۴۰ روز برگزار خواهد شد، هر روز یک بخش از کتاب ضیافت بلا از طریق صفحه اینستگرام کتابخانه‌های عمومی اردبیل به صورت پوستر منتشر خواهد شد و کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه فرهنگی می‌توانند با مطالعه این بخش و تهیه اسکرین‌شات و یا "لایک" پوسترها و ارسال به صفحه کتابخانه‌های عمومی در این مسابقه شرکت کنند.

رضاقلیزاده تشریح کرد: با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی ۴۰ جایزه نقدی و ۴۰ جایزه فرهنگی برای منتخبان این مسابقه در نظر گرفته شده که پس از اربعین حسینی به منتخبان طی مراسمی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.