وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نه راه‌آهن، نه حمل و نقل جاده‌ای و نه هواپیما حق افزایش قیمت را ندارند، گفت: اگر کسی سودجویی کند و افزایش قیمت دهد حتما با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

حمل و نقل جاده‌ای، هوایی و راه‌آهن حق افزایش قیمت را ندارند

قدس آنلاین: محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت اظهار داشت: نرخ آزادراه‌ها طبق قانون همه ساله توسط وزارت راه تعیین می شود.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته مقداری کم کاری در این موارد شاهد بودیم که از آنها درخواست کردیم تا  تکالیفشان را بهتر انجام دهند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امیدواریم همه موارد و تلاش ها به ارتقای کیفیت و ایمنی آزاد راه منتهی شود.

وی افزود: سرمایه گذارها وظایفی برعهده دارند و باید جاده‌ها را با بهترین کیفیت نگهداری کنند، در چند سال گذشته مقداری کم کاری رخ داده بود که ما از آنها خواستیم تکالیفشان را بهتر انجام دهند. امید داریم نرخی که به تازگی تصویب شد، با رعایت متن قرارداد و حقوق مردم در نظر گرفته شده و به ارتقاء کیفیت و امنیت جاده‌ها بیانجامد.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه نه راه‌آهن، نه حمل و نقل جاده‌ای و نه هواپیما حق افزایش قیمت را ندارند، گفت: اگر سودجویی کند و افزایش قیمت بدهد تخلف کرده است و حتما با او برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به آماده سازی مسیرهای منتهی به مرزهای غربی برای مسافرین اربعین، گفت: آماده سازی مسیرهایی که به مرزها منتهی می‌شود همواره در دستور کار قرار دارد تا بهسازی و ایمن سازی‌های آن صورت بگیرد و تا قبل از اینکه سفرها شدت پیدا کند، حتما انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست دولت برای حمایت از مستاجران گفت: برنامه‌هایی که امروز در حال اجرای آن هستیم مخصوص قشر جوان و خانه اولی ها است. بحث صندوق رهن و اجاره هم قرار است وزارت اقتصاد روز آن کار کند و در مراحل بررسی قرار دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.