لرستان-مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: برای مدارس آسیب‌دیده از سیل پلدختر کانکس‌های بزرگی را در نظر گرفته‌ایم تا در اول مهر هیچ دانش‌آموزی بدون کلاس درس نباشد.

 کانکس جایگزین مدرسه در مناطق سیل‌زده پلدختر شد

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: برای مدارس آسیب‌دیده از سیل پلدختر کانکس‌های بزرگی را در نظر گرفته‌ایم تا در اول مهر هیچ دانش‌آموزی بدون کلاس درس نباشد.

زینی‌وندمقدم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بازدیدی که هفته گذشته به همراه مدیرکل نوسازی و نمایندگان رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس تعمیری پلدختر داشتیم کار تعمیر این مدارس شروع شده و در حال انجام است و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی کلیه نیروها و کمک خیرین این مدارس برای اول مهر آماده شوند تا جشن آغاز سال‌تحصیلی را با حضور مسئولان کشوری، استانی، شهرستان و دانش‌آموزان در پلدختر داشته باشیم.

وی با اشاره به مدت زمان کم‌ برای ساخت مدارس ۶ و ۹ کلاسه در شهرستان پلدختر، ادامه داد: برای این‌گونه مدارس به‌ویژه مدارس روستایی با جمعیت بالا با همکاری نوسازی مدارس کانکس‌های بزرگی را در نظر گرفته‌ایم تا در اول مهر هیچ دانش‌آموزی بدون کلاس درس نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.