ایلام-مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون ۱۳۸ هزار و ۷۰۸ نفر از مرز مهران برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مرز بین‌المللی مهران خارج شدند و همین مدت زمان ۵۶ هزار و ۷۰۶ نفر در ۱۰ روز اول محرم از مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شده است.

خروج بیش از ۱۳۸ هزار نفر از مرز مهران در تاسوعا و عاشورا

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون ۱۳۸ هزار و ۷۰۸ نفر از مرز مهران برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مرز بین‌المللی مهران خارج شدند و همین مدت زمان ۵۶ هزار و ۷۰۶ نفر در ۱۰ روز اول محرم از مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شده است.

نورالله دلخواه با بیان اینکه  در روز تاسوعای حسینی ۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر و در روز عاشورای حسینی نیز ۱۴ هزار ۹۴۵ نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند، تصریح کرد: مجموع تردد زوار حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۵ هزار و ۱۷۹ نفر بوده است.

وی بابیان اینکه موج بازگشت زوار تاسوعا و عاشورای حسینی از کربلای معلی از طریق مرز بین‌المللی مهران از ظهر  روز عاشورای حسینی آغاز شده است، یادآور شد: تمهیدات لازم برای بازگشت و انتقال زائران و عزاداران حسینی از مرز مهران به نقاط مختلف کشور فراهم‌ شده و هم‌اکنون ۸۰ دستگاه خودرو ذخیره در این مرز مستقر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.