اهواز- مسئول آموزش عشایر شهرستان دزفول با اشاره به کمبودها و مشکلات دانش آموزان در مناطق عشایری و سخت گذر این شهرستان گفت: دانش آموزان عشایری برای آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند چادر و کانکس هستند.

دانش آموزان عشایر دزفول چشم انتظار کمک های دولتی

به گزارش قدس انلاین؛ مصطفی جمالوند افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در  ۷۵ مدرسه عشایری دزفول تحصیل می کنند  که آموزش  این تعداد دانش آموز در ۱۸ مدرسه، ۴۵ چادر و ۱۲ کانکس انجام می شود.

وی اظهار داشت: سیل پارسال خسارت هایی به برخی چادرها و کانکس های مدارس عشایری وارد کرد و باعث شد در آستانه سال جدید تحصیلی با مشکلاتی مواجه شویم.

وی گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل دانش آموزان عشایری کمبود چادر و کانکس است که از مسوولان تقاضا می شود نسبت به تامین آنها همکاری لازم را داشته باشند.

مسئول آموزش عشایر شهرستان دزفول اظهار داشت: حدود هفت نفر از دانش آموزان عشایری شهیون در محدوده آبشار شوی مدرسه ندارند که می توان با کمک خیرین نسبت به احداث یک اتاق به عنوان مدرسه برای این دانش آموزان اقدام کرد.

جمالوند کمبود نیروی آموزشی را از دیگر مشکلات عشایری دانست و گفت: در حال حاضر ۱۵۰ نیرو در مناطق عشایری دزفول مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: برای آغاز سال تحصیلی جدید حدود ۱۸ نیرو کم داریم که باید در سال تحصیلی جدید این کمبود برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.