یاسوج- رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان هشدار داد فریب آگهی‌های جعلی‌ زیارت عتبات عالیات را نخورند و تنها به سایت رسمی سازمان حج و زیارت رجوع کنند.

فریب آگهی‌های جعلی‌ زیارت عتبات عالیات را نخورید

به گزارش قدس آنلاین؛ سرگرد روح الله شهبازی پوردر این خصوص هشدار داد که باید توجه داشت راه‌اندازی سایت‌های جعلی و تقلبی یکی از مهم‌ترین شگردهای مجرمانه‌ای است که در ایام مناسبتی صورت می‌گیرد.

وی افزود: مجرمان با طراحی سایت‌هایی شبیه سایت‌های اصلی که درگاه‌های بانکی جعلی دارد اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی کاربران می‌کنند.

سرگرد شهبازی پور بیان کرد: بنابراین کاربران در هنگام خرید به سایت اصلی وارد شوند و برای این کار به جای جستجو در موتورهای جستجو مثل گوگل یا یاهو و دیگر موارد بهتر است خود آدرس سایت را در آدرس بار صفحه اینترنتی وارد کنند و از سایت‌هایی خرید کنند که نماد اعتماد الکترونیک دارد.

وی عنوان کرد: همچنین در خصوص آگهی‌ها و پیامک‌هایی که به نظر جذاب و خارج از قوانین سازمان حج و زیارت است، هوشیار باشند، 

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهروندان برای نام نویسی به دفاتر مجاز و مورد تایید سازمان حج و زیارت مراجعه کنند و مدارک هویتی از قبیل گذرنامه‌ را به افراد غیر مسئول واگذار نکنند و یا اسکن آن‌را به سایت‌های فاقد نکات امنیتی و نا امن ارسال نکنند.

وی ابراز داشت: همچنین می‌توانند جهت‌ اطلاع از لیست دفاتر مجاز در استان خود به سایت رسمی سازمان حج و زیارت رجوع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.