رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان بردسکن قول مساعد داد که با بررسی بیشتر این کمیته معین اقتصادی بردسکن شود.

کمیته امداد امام خمینی(ره) معین اقتصادی «بردسکن» می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، سید مرتضی بختیاری عصر امروز در جلسه‌ای با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان، بردسکن را شهری با سابقه قدیمی و نیروهای ارزشی که در دوران دفاع مقدس در صحنه‌های جنگ حضور فعال داشتند دانست و گفت: بردسکن را می‌شناسم و این شهرستان با توجه به محورهایی که دارد، رو به توسعه و گسترش است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین قول مساعد داد که با بررسی بیشتر کمیته امداد امام خمینی(ره) معین اقتصادی بردسکن شود.

فرماندار بردسکن نیز در گزارشی از اقدامات انجام شده در سیل اخیر و نیز محرومیت منطقه به‌ویژه منطقه انابد، گفت: با توجه به حضور کمیته امداد در روستاها و آشنا بودن با مشکلات مردم، تقاضا داریم کمیته امداد معین اقتصادی یکی از مناطق این شهرستان شود.

گفتنی است؛ بختیاری در سفر به بردسکن با حضور در منزل ساخته شده یک مددجو این نهاد که منزلش بر اثر سیل اخیر تخریب شده بود و در کمتر از دو ماه ساخته و تحویل وی شده‌ بود، حضور یافت و از نزدیک با مددجویان کمیته امداد و نیز سیل‌زدگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.