خراسان شمالی- مدیرکل ‌کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۴۰ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد این استان امسال از محل کمک‌های خیران راهی سفر کربلای معلا می‌شوند.

۴۰ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی به سفر کربلا اعزام می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد در ادامه به اقدامات این نهاد در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: کمیته امداد خراسان شمالی هرساله در ایام اربعین برنامه اعزام مددجویان را به کربلای معلا دارد که امسال نیز همچون سنوات گذشته این برنامه به قوت خود باقی است.

وی بابیان اینکه سال گذشته تعداد ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به پیاده‌روی اربعین راهی شدند، تصریح کرد: امسال نیز ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به این سفر معنوی و بابرکت با حمایت‌های کمیته امداد اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به همکاری خیران و مشارکت‌های مردمی اشاره و خاطرنشان کرد: هرساله بخش زیادی از این سفرها از مشارکت‌های مردمی و خیران تأمین می‌شود.

وی به اجرای طرح زیارت نیابتی اشاره کرد و یادآور شد: خیرانی که شرایط مالی مناسب بهره‌مند اما توانایی حضور در این سفرها را ندارند می‌توانند با استفاده از طرح زیارت نیابتی یکی از مددجویان را به کربلا بفرستند و در این حرکت عظیم سهیم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.