سه عضو یک باند اشاعه منکر که با انجام تبلیغ ماساژ جنس مخالف در فضای مجازی اقدامات مجرمانه خودشان را رقم می‌زدند، در حالی دستگیر شدند که یک حمامی هم با آن‌ها همکاری می‌کرد.

باند اشاعه فحشا در پوشش ماساژ درمانی متلاشی شد

عقیل رحمانی/

سه عضو یک باند اشاعه منکر که با انجام تبلیغ ماساژ جنس مخالف در فضای مجازی اقدامات مجرمانه خودشان را رقم می‌زدند، در حالی دستگیر شدند که یک حمامی هم با آن‌ها همکاری می‌کرد.

*احساس وظیفه شهروندی و لو رفتن ماجرا

هفته گذشته گزارشی مردمی به دادسرای انقلاب مشهد واصل شد که در آن یکی از شهروندان وظیفه‌شناس اعلام کرد، چندین نفر در اینستاگرام به صورت سازمان یافته‌ای اقدام به اشاعه منکر کرده و در پوشش ماساژ درمانی و... به وضوح اعلام کرده‌اند که آمادگی اعزام نیروی ماساژور برای جنس مخالف را دارند و از سویی برای جذب افراد معلوم‌الحال اقدام به انتشار تصاویر مستهجن در صفحه مجازی خود کرده‌اند.

مستندات ارائه شده از سوی جانشین دادسرای انقلاب مشهد مورد بررسی قرار گرفت و باتوجه به اینکه این گونه اقدامات ضدفرهنگی که موجب ایجاد انحراف اخلاقی در بین خانواده‌ها می‌شود، از خطوط قرمز دستگاه قضایی محسوب می‌شود، قاضی دشتی فدکی از مأموران پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان خواست تمامی اعضای این باند اشاعه منکر را در مشهد شناسایی و باند آن‌ها را مورد ضربه قرار بدهند.

مأموران پلیس بلافاصله پس از کسب دستور قضایی اقدامات پوششی خود را کلید زده و برای شناسایی محل انجام اقدامات مجرمانه شروع به ارتباط گیری با یکی از متهمان کردند.

*جذب نیرو برای اقدامات ضدفرهنگی!

از سوی دیگر صفحه مجازی آن‌ها بیشتر مورد رصد قرار گرفت و مشخص شد که آن‌ها در حال جمع کردن برخی افراد معلوم‌الحال زن هستند تا به عنوان ماساژور جنس مخالف از آن‌ها بهره ببرند. مأموران که توانسته بودند با یکی از اعضای این باند که مرد جوانی بود ارتباط بگیرند در ادامه موفق می‌شوند به عنوان یک مشتری با او قرار بگذارند. نکته تعجب‌آمیز ماجرا این بود که فرد مذکور قرار را در مقابل یک حمام عمومی گذاشته بود. همچنین این عضو باند مدعی شده بود که حتی برای انجام ماساژ جنس مذکر توسط جنس مخالف هم نیرو دارد و می‌تواند آن‌ها را به وی معرفی کند و ماجرا کمی پیچیده‌تر شده بود؛ چرا که مأموران پی برده بودند آن‌ها به صورت هماهنگ در حال انجام اقدامات مجرمانه در نقاط مختلف شهر هستند.

*همراهی یک حمامی با مجرمان!

طبق قرار گذاشته شده مأموران سروقت در محلی که در یکی از مناطق مرکزی شهر بود حاضر و فرد جوان را که انتظار طعمه‌اش را می‌کشید، دستگیر کردند. بررسی‌های تکمیلی در محل مشخص کرد که متولی حمام عمومی با فرد مذکور همکاری  و هماهنگ بوده؛ چرا که پس از بازداشت حمامی، او اعتراف کرد وقتی فرد مذکور به محل می‌آمد برخی غرفه‌ها را در اختیارش قرار می‌داده است.

در ادامه حمام عمومی با دستور مقام قضایی پلمب و هر دو متهم به مقر پلیس منتقل شدند. عامل اصلی به سرعت مورد بازجویی قرار گرفت و ضمن اعتراف به جرم صورت گرفته مدعی شد که برخی افراد معلوم‌الحال را به حمام مذکور و برخی را هم به مکانی دیگر دعوت می‌کرده است.

از سوی دیگر وقتی متهم بازداشت شده مستندات پلیس را که گویای ارتباط او با یک زن که از اعضای باند بوده را مشاهده کرد، بخش دیگری از این اقدام ضدفرهنگی و شرعی‌شان را روی برگه اظهارات متهم مکتوب کرد و معترف شد که او برای زن معلوم‌الحالی که در یکی از مناطق مرکزی شهر ساکن است، مشتری مذکر می‌فرستاده و درصدش را دریافت می‌کرده است.

با لو دادن محل حضور دیگر عضو باند اشاعه فحشا، به سرعت آن محل هم به محاصره پلیس درآمد و در پی آن مأموران با رعایت موازین شرعی  دیگر عضو این باند را هم دستگیر کردند.

*مجرمانی که الفبای ماساژ را هم نمی‌دانستند!

در بازرسی از محل ادوات جرم، مقداری مشروبات الکلی و مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد. از سوی دیگر تحقیقات پلیس روی ماجرا نشان می‌داد که هیچ یک از اعضای این باند اطلاعات اولیه‌ای هم از نحوه انجام ماساژ درمانی ندارند.

در ادامه زن سی وچهار ساله مورد بازجویی قرار گرفت و معترف شد که دیگر عضو بازداشت شده باند، افراد مذکری را که به هیچ قید و بندی پایبند نبودند را شناسایی و برای انجام ماساژ به من معرفی و من هم از هر کدام از آن‌ها 200 هزارتومان می‌گرفتم و درصد او را پرداخت می‌کردم.

پس از تکمیل مراحل انتظامی هر سه متهم به دادسرای انقلاب منتقل و اتهام تحریک و ترغیب افراد به فساد به آن‌ها تفهیم شد. تحقیقات تکمیلی پلیس برای شناسایی دیگر عوامل دخیل در این اقدام مجرمانه همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.