عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: از اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی دراستان هنوز چندماهی می گذرد و باید به استاندار و مجموعه اجرایی این طرح فرصت داد، از این رو قضاوت در باره نتایج این طرح هنوز زود است.

قضاوت در باره نتایج اجرای مثلث اقتصادی زود است /استاندار از سایر مسائل خراسان رضوی غفلت نکند

رضاشیران خراسانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: مدل مثلث توسعه اقتصادی اگر طبق آنچه بیان شده است عملیاتی گردد آثار خوبی را در حوزه اشتغال  استان خراسان رضوی برجای خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: این مدل همچنین فارغ از هر گونه مساله ای باعث ایجاد هم افزایی در بین مسئولان، بخش خصوصی  و مردم در حوزه رونق تولید و مسائل اقتصادی  استان شده است .

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، قرار گرفتن ظرفیت‌های مردمی به‌عنوان محور پیشرفت و توسعه در مسیر ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت اقشار مختلف جامعه طراحی شده است و نقش معین های اقتصادی نیز فقط تسهیل گری و آموزش مردم عنوان شده است.

وی بیان داشت: درباره اینکه معین های اقتصادی منفعت های مالی یا مزیت هایی نظیر دریافت تسهیلات را از طریق این طرح دریافت خواهند کرد و یا اینکه انتظارات متقابل آنها از مشارکت در این طرح چه مواردی خواهد بود، موضوعی عنوان نشده است.

شیران خراسانی ادامه داد: از اجرای این طرح در خراسان رضوی هنوز چندماهی نمی گذرد و باید به استاندار و مجموعه اجرایی این طرح فرصت داد، از این رو قضاوت در باره نتایج این طرح هنوز زود است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که تمرکز استاندار بر این طرح ممکن است وی را از پرداختن به سایر مسائل استان نظیر حاشیه نشینی ، موضوع زیارت و مسائل فرهنگی غافل کند، نیز اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی جامعه در حال حاضر موضوع اشتغال است و این طرح نیز با هدف ارتقاء اشتغال و معیشت مردم عنوان شده است که در صورت تحقق بر مواردی نظیر کاهش حاشیه نشینی ، مهاجرت معکوس و افزایش تولید و شاخص های اقتصادی استان نیز تاثیرگذار خواهد بود و از طرفی در طی این چندماه رزم حسینی به سایر مسائل استان نیز نیم نگاهی داشته است و طرح هایی نظیر همیاران آب را اجرایی کرده است و انتظار می رود این رویه را نیز ادامه دهد و از سایر مسائل استان غفلت نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.