البرز- در حالی که بیش از یک سال از پایان دوره قانونی ریاست هیئت ورزش های همگانی استان البرز می گذرد و انتظار خانواده بزرگ این ورزش در البرز تعیین تکلیف مدیریت آن است اما این هیئت ورزشی همچنان با انتخاب سرپرست ودر فضای ناپایدار مدیریتی اداره می شود.

سرپرست جای سرپرست!

به گزارش قدس آنلاین ،فدراسیون ورزش های همگانی پس از پایان دوره قانونی مهدی محبی در هیئت ورزشهای همگانی با پیشنهاد اداره کل ورزش وجوانان البرز قدرت الله شمیرانی به عنوان سرپرست این هیئت ورزشی منصوب کردند تا مقدمات برگزاری انتخابات ریاست این هیئت ورزشی را فراهم کند اما حضور بیش از یکساله معاون توسعه اداره کل ورزش وجوانان البرز نیز منجر به برگزاری انتخابات نشد و علیرغم تلاش های صورت گرفته و ثبت نام از کاندیداها این فرایند به سرانجام نرسید.

در ادامه قدرت الله شمیرانی نیز از سمت سرپرستی هیئت ورزش های همگانی استان البرز کناره گیری کرد تا مجددا برای این هیئت ورزشی سرپرست تعیین شود.

رستم کلهر رییس اداره ورزش وجوانان شرق کرج برای سرپرستی هیئت ورزش های همگانی استان البرز انتخاب شده تا به نوعی بار دیگر رویه گذشته ادامه پیدا کند.

بی ثباتی مدیریتی در هیئت ورزش های همگانی استان البرز در حالی رقم می خورد که در هفته گذشته برگزاری همایشی ورزشی در پارک تنیس کرج ودر خلال استعفای سرپرست حواشی وسیعی را برای این هیئت ورزشی به دنبال داشت و انعکاس وسیعی در رسانه های گروهی پیدا کرد.

تسریع در برگزاری انتخابات و تعیین تکلیف این هیئت ورزشی مهم که بر اساس آمارها پرمخاطب ترین هیئت ورزشی البرز محسوب می شود انتظار وخواسته خانواده بزرگ هیئت ورزش های همگانی استان البرز است و انتظار می رود فدراسیون ورزش های همگانی با جدیت بیشتری این موضوع را دنبال کرده و در نهایت این هیئت ورزشی پس از ماهها بلاتکلیفی شاهد انتخاب رییس قانونی خود با رای مجمع باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.