مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: اطلاعات کامل ماموریت های خارجی مدیران وقت شهرداری مشهد از سال 82 به بعد، در سامانه فاش به آدرس اینترنتیfash.mashhad.ir بارگذاری شد.

سفرهای خارجی مدیران شهرداری مشهد فاش شد

به گزارش قدس آنلاین،محمدجواد رجائیان گفت: در راستای سیاست کلی مدیریت شهری مبنی بر شفاف‌سازی حداکثری اطلاعات و محرم دانستن مردم در آگاهی از عملکرد مدیران شهری، اطلاعات کامل ماموریت مدیران وقت شهرداری از سال ۸۲ تا نیمه سال ۹۸، بر روی سامانه «فاش» بارگذاری شد.
وی افزود: در مرحله اول، اطلاعات مربوط به ماموریت های خارجی مدیران و کارکنان شهرداری شفاف‌سازی شده و در مرحله بعد، ماموریت های خارجی اعضای شورای اسلامی شهر نیز بارگذاری خواهدشد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه فاش، در بخش اطلاعات ماموریت های خارجی، از نام شخص، مرجع هماهنگ‌کننده ماموریت ، مقصد ماموریت ، اعضای هیئت اعزامی، سال انجام ماموریت ، مدت زمان ماموریت ، موضوع و ضرورت ماموریت و هزینه ماموریت به تفکیک هر فرد مطلع شوند. همچنین برای تسهیل دسترسی به اطلاعات مورد نظر کاربر، امکان جستجو بر اساس هر یک از این آیتم‌ها نیز پیش‌بینی شده است.
رجائیان تاکید کرد: این اطلاعات در دسترس تمامی افراد بوده و هیچ‌گونه سطح و شرطی برای دسترسی به آن قرار داده نشده است.
وی با اشاره به تداوم این رویکرد، افزود: از این تاریخ به بعد نیز اطلاعات ماموریت های خارجی کارکنان شهرداری پس از نهایی شدن، بر روی سامانه فاش بارگذاری خواهدشد.
گفتنی است؛ سامانه فاش به آدرس اینترنتی fash.mashhad.ir مرجع شفاف‌سازی اطلاعات ویژه مدیریت شهری است و پیش از این نیز علاوه بر بارگذاری جزئیات قراردادهای کلان شهرداری مشهد، اطلاعات شهرسازی مشهد نیز با ترکیبی جدید بر روی این سامانه قرار گرفته بود. این سامانه در رتبه‌بندی وزارت کشور، در رتبه نخست کلان شهرهای کشور قرار دارد.
 منبع: فاوا مشهد 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.