سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از تخلف ۱۱ پلاک خودرو در استان به صورت مداوم در زمینه سرعت غیرمجاز خبر داد.

۱۱ پلاک خودرو در خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ فقره تخلف سرعت داشته‌اند

به گزارش قدس آنلاین، وحید قربانی صبح امروز در جلسه کمیسیون حمل و نقل، ایمنی و ترافیک خراسان رضوی اظهار داشت: ۱۱ پلاک خودرو در خراسان رضوی از ابتدای سال ۹۷ تا پایان بهار ۹۸ هر یک بیش از ۱۰۰ فقره تخلف سرعت داشته‌اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: چنین رفتارهایی باید توسط جامعه‌شناسان و روانشناسان تجزیه و تحلیل و آسیب‌های روانشناختی و اجتماعی آن شناسایی شود.

قربانی افزود: فضا باید به‌گونه‌ای باشد که چنین رانندگان متخلفی تبدیل به قهرمانان کاذب نشوند بلکه باید مخرب و ناایمن معرفی شوند.

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نوع اعمال قانون برای چنین افرادی باید متفاوت باشد تا جامعه آنها را نکوهش کند. دیگر شهروندان هم در قبال چنین تخلفاتی مسئولیت دارند و  در صورت مشاهده آن, باید مراتب را به دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش دهند.

در این جلسه گزارشی نیز درباره آخرین وضعیت سرویس‌دهی شبکه تلفن همراه در محورهای استان ارائه شد و عنوان شد که مسیر سفر باید به مقصد سفر تبدیل شود و این مستلزم فراهم کردن امکانات به‌ویژه ارتباطی است.

گزارش برنامه‌های اجرایی دستگاه‌های عضو کمیسیون برای مدیریت ایام پایانی سفرهای تابستانی ارائه و برنامه‌هایی از جمله افزایش نظارت بر ناوگان حمل و نقل برون شهری, تشدید برخورد با تخلفات ایمنی، نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین، توسعه پوشش هوایی، پیش‌بینی استقرار خودروبر و ماشین‌آلات آتش‌نشانی برای برطرف کردن انسداد راه‌ها به تصویب کمیسیون رسید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.