گرگان - با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان گلستان، دو هزار و ۸۶۰ واحد مسکونی نوساز و تعمیر شده در مناطق سیل‌زده کشور به صورت متمرکز در روستای تازه‌آباد شهرستان آق قلا به بهره‌برداری رسید.

۲۸۶۰ واحد مسکونی سیلزده در گلستان به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین؛ در این مراسم که امروز پنجشنبه برگزار شد، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، مسوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان و اهالی روستای سیل زده تازه آباد شهرستان آق قلا حضور داشتند.

فرمانده کل سپاه در این مراسم گفت: دشمنان سر سختی داریم ولی تسلیم نشده و با توکل به خدا بر آنان پیروز می شویم و مسیر انقلاب را در کنار هم ادامه می دهیم.

وی بیان کرد: در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمیدهیم زیرا ما قدرتمندیم و اسلام به ما پیشرفت و آزادی و قدرت عنایت کرده است و این راه را ادامه خواهیم داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران بر لزوم رفع کامل مشکلات مناطق سیل زده کشور تاکید کرد و گفت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری با همه وجود برای زدودن چهره محرومیت از استان های خسارت دیده و سیل زده کشور تلاش می کنیم.

سردار سلامی ادامه داد: سپاه از ساعات اول وقوع سیل، حضوری موثر و مستمر در این مناطق داشت و مطابق قول داده شده به مردم، از همه امکان و توان برای از بین بردن مشکلات این مناطق استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.