۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 670262

نمایشگاه گروهی عکس «کآشوب» با آثار محرمی جمعی از عکاسان خراسانی در نگارخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی برپا می‌شود.

«کآشوب» در نگارخانه اشراق مشهد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) نمایشگاه گروهی عکس «کآشوب» با آثاری از عکاسان مطرح استان در نگارخانه اشراق حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۳۰ اثر از ۸ عکاس خراسان رضوی به روی دیوار می‌رود. 

این نمایشگاه به مناسبت ماه محرّم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) برپا و عکس‌هایی از آداب و رسوم مراسم‌ عزاداری در شهرهای بیجار، کاشان، همدان، یزد، نیشابور، بابل، ماسوله، اصفهان، مشهد و کشور عراق در آن به نمایش گذاشته می‌شود. 

فرامرز عامل‌بردبار، سیّد مهدیا مصباحی، حمید سلطان‌آبادیان، حمید سبحانی، محمود بازدار، امیر عنایتی، صادق ذبّاح و سمیرا غفاریان قالیباف عکاسانی هستند که آثارشان در نمایشگاه «کآشوب» در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

این نمایشگاه به همّت و حمایت حوزه‌ هنری انقلابی اسلامی خراسان رضوی از ساعت ۱۸ جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ افتتاح و تا ۳۰ شهریورماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ به نگارخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی (بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲) مراجعه کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.