بیرجند- مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از افتتاح انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد.

انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند به بهره برداری رسید

فرزاد فیروزی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: همزمان با هفته دولت انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند در محل این بیمارستان به بهره برداری رسید.


وی زیربنای انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند را ۱۲۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: همچنین بنای این انبار با استفاده از سازه سبک ضد زلزله ساخته شده است.


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی به اعتبار هزینه شده برای افتتاح این انبار اشاره کرد و بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این انبار دارویی بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است.


فیروزی به اهداف ساخت این سازه اشاره کرد و تصریح کرد: ساخت این سازه اقدام مهمی در جهت افزایش ظرفیت ذخیره دارویی به خصوص در شرایط بحرانی است.


وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این سازه موجب مدیریت بهتر ذخیره دارو می شود خاطرنشان کرد: با افتتاح این انبار امکان دپو و ذخیره دارو برای ۳ تا ۶ ماه امکان پذیر است.


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین با افتتاح این انبار به دلیل افزایش فضا بحث جداسازی داروخانه بستری از داروخانه سرپایی نیز انجام شده است.


فیروزی افزایش فضای تجهیزات پزشکی را از دیگر مزیت های افتتاح انبار دارویی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد فضا برای پایگاه مقاومت بسیج و توسعه آژانس بیمارستان شهید دکتر رحیمی از دیگر اقدامات انجام شده در هفته دولت امسال بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.