۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 670280

اردبیل-استاندار اردبیل گفت: فرمانداران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات بی‌طرف بوده و بدون در نظر گرفتن منافع جریان سیاسی خاص در صدد برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

فرمانداران در انتخابات بی‌طرف هستند

به گزارش قدس آنلاین، استاندار اردبیل گفت: فرمانداران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات بی‌طرف بوده و بدون در نظر گرفتن منافع جریان سیاسی خاص در صدد برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

اکبر بهنامجو اظهار داشت:این استان همیشه در بحث انتخابات پیشرو بوده و انتخابات مجلس یازدهم در اردبیل با هماهنگی کلیه عوامل با اقتدار برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد که  مشارکت مردم در انتخابات آتی بسیار حیاتی است و هرچه قدر مشارکت بیشتر باشد قطعا مسئولیت نمایندگان و تعهد آنها نسبت به پیشرفت و توسعه استان بیشتر خواهد شد.

استاندار اردبیل  با اشاره به اینکه رسانه‌ها و احزاب سیاسی در جریان‌سازی انتخاباتی باید رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند، افزود: آنها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و جریان‌سازی محیطی ایفا کرده و در این دوره از انتخابات نیز به طور قطع این قشر وظیفه خطیری را عهده‌دار هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.