نماینده مردم مشهد و کلات گفت: جریانی با طرح مسئله ورود بانوان به ورزشگاه به دنبال سرپوش گذاشتن روی ناکارآمدی‌های اقتصادی است.

جریانی با طرح مسئله ورود بانوان به ورزشگاه به دنبال سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی‌هاست

به گزارش قدس آنلاین ؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ، در خصوص سیاسی شدن خودکشی یک دختر و همچنین دروغ‌پردازی‌های برخی رسانه‌ها در کنار سوءاستفاده‌های سیاسی برخی از نمایندگان مجلس از این موضوع اظهار کرد: در شرایط فعلی رفتن بانوان به ورزشگاه نه‌تنها اولویت بانوان نیست بلکه اولویت اصلی در جامعه هم نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات با تأکید بر اینکه امروز معیشت مردم اولویت اصلی کشور است، افزود: جریانی که چندین سال است اداره امور کشور را به دست گرفته، امروز به بن‌بست رسیده و نتوانسته مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

وی ادامه داد: طبیعی است برای اینکه از این جریان سؤال نشود که چه‌کاری برای مردم انجام داده‌اید، تلاش می‌کنند در یک اقدام فرار به جلو، از پاسخگویی درباره کوچک شدن سفره مردم و یا معیشت طفره بروند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن انتقاد از طرح موضوعاتی که اولویت زنان در کشور نیست تصریح کرد: وقتی جریان حاکم و نماینده‌های این طیف می‌بینند که دستاوردی برای مردم نداشته‌اند سعی می‌کنند مسائلی نظیر ورزشگاه رفتن زنان را مطرح و دیگر قوا را ناکارآمد نشان دهند تا ناکارآمدی خودشان به حاشیه برود.

وی با اشاره به اینکه تلاش همه ما باید این باشد که ذهن مردم از مطالبات اصلی خود منحرف نشود، یادآور شد: کسانی که حضور زنان در ورزشگاه را به‌عنوان یک دغدغه مهم جامعه مطرح می‌کنند باهدف دلسوزی برای مردم و زنان این اقدام را انجام نمی‌دهند.

پژمان‌فر با اشاره به اولویت‌های مهم زنان در کشور ابراز کرد: متأسفانه زنان بازیچه سیاسی جناح و جریان حاکم در کشور شده‌اند، به‌طوری‌که در مسئله ارتباط دادن دروغین خودکشی یک دختر به عدم حضور وی در ورزشگاه مشخص شد که هدف این جریان حتی زنان هم نبوده است.

وی بابیان اینکه هدف اصلی از طرح چنین مسائلی منحرف کردن ذهن متمرکز مردم از مطالبات اصلی یعنی معیشت و اقتصاد است، بیان کرد: امروز سفره مردم کوچک‌تر شده و وضعیت ایران در سطح بین‌المللی افت شدیدی داشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بحران شدیدی که برای جریان اعتدالی و اصلاح‌طلب در کشور به وجود آمده، گفت: طرح چنین مسائلی مهر تأییدی بر بحران حاکم بر جریان‌های اعتدال و اصلاح‌طلب کشور است.

وی با تأکید بر اینکه این جریان برای پرت کردن ذهن مردم از مطالبات اصلی خود حتی ممکن است (نستجیر بالله) خداوند را هم منکر شوند، اظهار کرد: حتی اگر این جریان منکر خداوند هم شدند باید درنهایت از آن‌ها پرسیده شود که عملکرد شما برای وضعیت اقتصادی مردم در این چند سال گذشته چه بوده و چه دستاوردی داشته است؟

پژمان‌فر بابیان اینکه دوقطبی سازی‌ها در سال‌های اخیر توسط این جریان افزایش‌یافته است، افزود: دوقطبی سازی‌های سیاسی همواره برای گمراه کردن ذهن مردم از مسیر مطالبات اصلی بوده است، بنابراین در چنین مسائلی باید تلاش شود که دولت که به‌عنوان متولی اصلی زندگی مردم است، خود را از مقام پاسخگویی خارج نکند.

نماینده مردم مشهد و کلات  تأکید کرد: سؤال ما از نمایندگان و دولت این است که چرا به‌جای صحبت کردن از ورود زنان به ورزشگاه، از 14 میلیارد دلاری که از صندوق ذخیره ارزی برای هدفمندی برداشت‌شده است صحبت نمی‌کنند؟ باید مشخص شود این مبلغ در کجا صرف شده و چرا اثر آن در معیشت و سفره مردم دیده نمی‌شود.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.