قم – رئیس کمیته فرهنگی و آموزش اربعین بابیان اینکه بیش از سه هزار مبلغ به مراسم پیاده‌روی اربعین امسال اعزام می‌شوند گفت: برگزاری محافل سخنرانی در ۶۰ موکب، اجرای محافل قرآنی مشترک با عراق و همچنین تکریم ۶۰۰ موکب دار عراقی ازجمله برنامه‌های فرهنگی ایام اربعین است.

۳۰۰۰ مبلغ به مراسم پیاده روی اربعین اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت‌الاسلام حمید احمدی افزود: در مراسم اربعین پیش‌بینی می‌شود بیش از سه میلیون زائر از ایران حضور یابند که با استفاده از تجربه سال‌های گذشته و مشارکت بخش‌های وسیع مردمی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های سخنرانی با حضور سخنرانان و مداحان برجسته در شهرهای نجف، سامرا، ‌کاظمین،‌ کربلا و همچنین مسیر نجف به کربلا برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزش اربعین،‌ گفت: ۴۰ قاری از ایران برای اجرای برنامه‌های قرآنی به عراق اعزام می‌شوند همچنین برگزاری محافل مشترک میان قاریان برجسته ایرانی و عراقی در این ایام برنامه‌ریزی‌شده است.

وی اضافه کرد: اعزام ۱۰۰ راوی و مربی کودک برای اجرای برنامه‌های تبلیغ به زبان‌های عربی، انگلیسی، ‌اردو و آذری، و همچنین اعزام ۱۲۰ هنرمند برای اجرای نمایش‌های آیینی با مشارکت هنرمندان عراقی ازجمله اقدام‌های برنامه‌ریزی‌شده در این ایام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.